H0 Dampflok Rh 498.1 CSD, VI # NH2023 [[UVP679 ]

679,00 €*

Produktnummer: M39498
Produktinformationen "H0 Dampflok Rh 498.1 CSD, VI # NH2023 [[UVP679 ]"
Spur H0 Dampflok Rh 498.1 CSD, VI. Dampflokomotive Baureihe 498.1 Albatros Vorbild: Schwere Schnellzug-Dampflokomotive mit Schlepptender der Baureihe 498.1. Ausführung als Museumslokomotive 498.104 der ?eleznice Slovenskej Republiky (?SR). Aktueller Betriebszustand, so wie die Lokomotive derzeit betriebsfähig in Bratislava beheimatet ist.
Modell: Mit Digital-Decoder mfx+ und umfangreichen Licht- und Soundfunktionen. Geregelter Hochleistungsantrieb mit Schwungmasse im Kessel. 4 Achsen angetrieben. Haftreifen. Lokomotive und Tender weitgehend aus Metall. Serienmäßig eingebauter Raucheinsatz, mit geschwindigkeitsabhängigem, dynamischem Rauchausstoß, digital schaltbar. Fahrtrichtungsabhängig wechselndes Dreilicht-Spitzensignal an Lok und Zweilicht-Spitzensignal am Tender konventionell in Betrieb, digital schaltbar. Oberes Spitzenlicht separat schaltbar. Beleuchtetes Loknummernschild am oberen Spitzenlicht integriert und funktionsfähig. Führerstandsbeleuchtung digital schaltbar. Beleuchtung mit wartungsfreien warmweißen Leuchtdioden (LED). Verstellbare Kurzkupplung mit Kinematik zwischen Lok und Tender. Am Tender kinematikgeführte Kurzkupplung mit NEM-Schacht. Pufferhöhe an Lok und Tender nach NEM. Bremsschläuche, Schraubenkupplungsimitation und ein Luftbehälter zum Ansetzen an den Tender liegen bei. Befahrbarer Mindestradius R2=437,5 mm. Länge über Puffer ca. 29,3 cm.

Dieses Modell finden Sie in Gleichstrom-Ausführung im Trix H0-Sortiment unter der Artikelnummer 25498. Ab 15 Jahre. cl 498.1 steam loco,CSD,VI. Prototype: Class 498.1 heavy express train steam locomotive with a tender. Version as museum locomotive road number 498.104 of the ?eleznice Slovenskej Republiky (?SR) / Slovak Republic Railways. The locomotive looks as it currently does in real life, i.e. as the operational locomotive currently based in Bratislava.
Model: The locomotive has an mfx+ decoder and extensive light and sound functions. It also has controlled high-efficiency propulsion with a flywheel, mounted in the boiler. 4 axles powered. Traction tires. The locomotive and tender are constructed mostly of metal. The locomotive also has a factory-installed smoke unit with speed-dependent, dynamic smoke exhaust. The locomotive has triple headlights and the tender has dual headlights. These lights change over with the direction of travel and can be controlled digitally. The upper headlight on the locomotive can be controlled separately. There is a working lighted locomotive number board built into the upper headlight. The cab lighting can be controlled digitally. Maintenance-free warm white LEDs are used for lighting. There is an adjustable close coupling with a guide mechanism between the locomotive and tender. There is a close coupler with a guide mechanism and an NEM pocket on the back of the tender. The buffer height on the locomotive and the tender adheres to NEM standards. Brake hoses, imitation prototype couplers, and an air tank for installation on the tender are included. Piston rod protection sleeves are also included. The minimum radius for operation is R2=437.5 mm / 17-1/4.Length over the buffers approximately 29.3 cm / 11-1/2.

This model can be found in a DC version in the Trix H0 assortment under item number 25498.. From 15 years of age!. Loco vapeur s.498.1,CSD,VI. Modèle réel : Locomotive lourde avec tender séparé pour trains rapides, série 498.1 Version en tant que locomotive de musée 498.104 de la ?eleznice Slovenskej Republiky. État de service actuel de la locomotive aujourd'hui en état de marche à Bratislava
Modèle réduit: Avec décodeur numérique mfx+ ainsi que nombreuses fonctions lumineuses et sonores. Motorisation régulée haute performance avec volant d?inertie dans la chaudière. 4 essieux moteurs. Bandages d?adhérence. Locomotive et tender essentiellement en métal Générateur de fumée intégré de série, avec échappement de la vapeur dynamique, en fonction de la vitesse - sélection possible en mode numérique. Fonction permanente du fanal à trois feux de la loco et du fanal à deux feux du tender ? inversion en fonction d
Bahnverwaltung: ZSR
Digitalfunktionen: mfx + DCC + Sound
Epoche: Epoche 6
Spur / Maßstab: 1:87
Steuerung: 3-Leiter Wechselstrom