H0 Güterzug-Dampflok Serie 150X [UVP539 ]
Produktinformationen "H0 Güterzug-Dampflok Serie 150X [UVP539 ]"
Spur H0 Güterzug-Dampflok Serie 150X. Dampflokomotive Serie 150 X Vorbild: Schwere Güterzug-Dampflokomotive Serie 150 X, mit Einheits-Kohlentender 2´2´T34 der Französischen Staatsbahnen (SNCF). Schwarze Grundfarbgebung. Mit ÜK-Führerhaus und ohne Windleitbleche. Lok-Betriebsnummer 150 X 192. Betriebszustand um 1958.
Modell: Mit Digital-Decoder mfx+ und umfangreichen Geräuschfunktionen. Geregelter Hochleistungsantrieb mit Schwungmasse im Kessel. 5 Achsen angetrieben. Haftreifen. Lokomotive und Kohlen-Tender weitgehend aus Metall. Eingerichtet für Rauchsatz 7226. Fahrtrichtungsabhängig wechselndes Zweilicht-Spitzensignal und nachrüstbarer Rauchsatz konventionell in Betrieb, digital schaltbar. Führerstandsbeleuchtung, Feuerbüchsenflackern und Flackern am Aschekasten zusätzlich jeweils separat digital schaltbar. Beleuchtung mit wartungsfreien warmweißen und roten Leuchtdioden (LED). Kurzkupplung mit Kinematik zwischen Lok und Tender. Hinten am Tender und vorne an der Lok kinematikgeführte Kurzkupplung mit NEM-Schacht. Befahrbarer Mindestradius 360 mm. Kolbenstangenschutzrohre, Bremsschläuche und Schraubenkupplungsimitationen liegen bei. Länge über Puffer 26 cm.
Ein passendes Autotransportwagen-Set finden Sie unter der Artikelnummer 46408 im Märklin H0-Sortiment.
Dieses Modell finden Sie in Gleichstrom-Ausführung im Trix H0-Sortiment unter der Artikelnummer 25744. Ab 15 Jahre. Class 150 X Steam Loco. Prototype: French State Railways (SNCF) class 150 X heavy steam freight locomotive, with a standard design type 2´2´T34 coal tender. Black basic paint scheme. Wartime transition cab included, smoke deflectors not included. Locomotive road number 150 X 192. The locomotive looks as it did around 1958.
Model: The locomotive has an mfx+ digital decoder and extensive sound functions. It also has controlled high-efficiency propulsion with a flywheel, mounted in the boiler. 5 axles powered. Traction tires. The locomotive and the coal tender are constructed mostly of metal. The 7226 smoke unit can be installed in the locomotive. The dual headlights change over with the direction of travel. They and the smoke unit that can be installed in the locomotive will work in conventional operation and can be controlled digitally. The cab lighting, firebox flickering, and flickering at the ash pan can also be controlled separately in digital operation. Maintenance-free warm white and red LEDs are used for the lighting. There is a close coupling with a guide mechanism between the locomotive and tender. There is a close coupler with an NEM pocket and a guide mechanism on the rear of the tender and on the front of the locomotive. The minimum radius for operation is 360 mm / 14-3/16. Protective sleeves for the piston rods, brake hoses, and imitation prototype couplers are included. Length over the buffers 26 cm / 10-1/4.
An auto transport car set to go with this locomotive can be found under item number 46408 in the Märklin H0 assortment.
This model can be found in a DC version in the Trix H0 assortment under item number 25744.. From 15 years of age!. Loco à vapeur série 150 X. Modèle réel : Lourde locomotive à vapeur série 150 X pour trains marchandises, avec tender à charbon unifié 2´2´T34 de la SNCF. Livrée noire. Avec cabine de conduite ÜK et sans écrans pare-fumée. Numéro d?immatriculation de la loco 150 X 192. État de service vers 1958.
Modèle réduit : Avec décodeur numérique mfx+ et nombreuses fonctions sonores. Motorisation régulée haute performance avec volant d?inertie dans la chaudière. 5 essieux moteurs. Bandages d?adhérence. Locomotive et tender à charbon essentiellement en métal. Pré-équipée pour l?installation du générateur de fumée réf. 7226. Fonction permanente du fanal à deux feux (inversion en fonction du sens de marche) et de l?éventuel générateur de fumée en mode d?exploitation conventionnel, sélection possible en mode numérique. Sélection distincte de l?éclairage du poste de conduite, du scintillement de la boîte à feu et du scintillement dans le bac à cendres possible en mode numérique. Éclairage
Modell: Mit Digital-Decoder mfx+ und umfangreichen Geräuschfunktionen. Geregelter Hochleistungsantrieb mit Schwungmasse im Kessel. 5 Achsen angetrieben. Haftreifen. Lokomotive und Kohlen-Tender weitgehend aus Metall. Eingerichtet für Rauchsatz 7226. Fahrtrichtungsabhängig wechselndes Zweilicht-Spitzensignal und nachrüstbarer Rauchsatz konventionell in Betrieb, digital schaltbar. Führerstandsbeleuchtung, Feuerbüchsenflackern und Flackern am Aschekasten zusätzlich jeweils separat digital schaltbar. Beleuchtung mit wartungsfreien warmweißen und roten Leuchtdioden (LED). Kurzkupplung mit Kinematik zwischen Lok und Tender. Hinten am Tender und vorne an der Lok kinematikgeführte Kurzkupplung mit NEM-Schacht. Befahrbarer Mindestradius 360 mm. Kolbenstangenschutzrohre, Bremsschläuche und Schraubenkupplungsimitationen liegen bei. Länge über Puffer 26 cm.
Ein passendes Autotransportwagen-Set finden Sie unter der Artikelnummer 46408 im Märklin H0-Sortiment.
Dieses Modell finden Sie in Gleichstrom-Ausführung im Trix H0-Sortiment unter der Artikelnummer 25744. Ab 15 Jahre. Class 150 X Steam Loco. Prototype: French State Railways (SNCF) class 150 X heavy steam freight locomotive, with a standard design type 2´2´T34 coal tender. Black basic paint scheme. Wartime transition cab included, smoke deflectors not included. Locomotive road number 150 X 192. The locomotive looks as it did around 1958.
Model: The locomotive has an mfx+ digital decoder and extensive sound functions. It also has controlled high-efficiency propulsion with a flywheel, mounted in the boiler. 5 axles powered. Traction tires. The locomotive and the coal tender are constructed mostly of metal. The 7226 smoke unit can be installed in the locomotive. The dual headlights change over with the direction of travel. They and the smoke unit that can be installed in the locomotive will work in conventional operation and can be controlled digitally. The cab lighting, firebox flickering, and flickering at the ash pan can also be controlled separately in digital operation. Maintenance-free warm white and red LEDs are used for the lighting. There is a close coupling with a guide mechanism between the locomotive and tender. There is a close coupler with an NEM pocket and a guide mechanism on the rear of the tender and on the front of the locomotive. The minimum radius for operation is 360 mm / 14-3/16. Protective sleeves for the piston rods, brake hoses, and imitation prototype couplers are included. Length over the buffers 26 cm / 10-1/4.
An auto transport car set to go with this locomotive can be found under item number 46408 in the Märklin H0 assortment.
This model can be found in a DC version in the Trix H0 assortment under item number 25744.. From 15 years of age!. Loco à vapeur série 150 X. Modèle réel : Lourde locomotive à vapeur série 150 X pour trains marchandises, avec tender à charbon unifié 2´2´T34 de la SNCF. Livrée noire. Avec cabine de conduite ÜK et sans écrans pare-fumée. Numéro d?immatriculation de la loco 150 X 192. État de service vers 1958.
Modèle réduit : Avec décodeur numérique mfx+ et nombreuses fonctions sonores. Motorisation régulée haute performance avec volant d?inertie dans la chaudière. 5 essieux moteurs. Bandages d?adhérence. Locomotive et tender à charbon essentiellement en métal. Pré-équipée pour l?installation du générateur de fumée réf. 7226. Fonction permanente du fanal à deux feux (inversion en fonction du sens de marche) et de l?éventuel générateur de fumée en mode d?exploitation conventionnel, sélection possible en mode numérique. Sélection distincte de l?éclairage du poste de conduite, du scintillement de la boîte à feu et du scintillement dans le bac à cendres possible en mode numérique. Éclairage
Bahnverwaltung: | SNCF |
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Epoche: | Epoche 3 |
Spur / Maßstab: | 1:87 |